Jó gyakorlat

A jó gyakorlatok fogalma

A jó gyakorlat adott szakmai kritériumoknak (NAT, ONAP) megfelelő innováció, oktatási, pedagógiai gyakorlat, amely az intézmény fejlesztőmunkáját az osztálytermi, illetve egyéni fejlesztési szintig pozitívan befojásolja.

További információk

SAJÁT jó gyakorlataink        Vásárolt jó gyakorlataink
bemutató óráink

SAJÁT JÓ GYAKORLATAINK

1) Kooperatív technikák alakalmazása a tanórákon az élmény- és
tevékenységközpontú tanulásért

Csikósné Maczó Edit

2) Interaktív tábla használata a matematika oktatásban az 1-4. évfolyamon
Dr Breznyánné Nemes Tünde és Szárszó Lajos

3) Projektek szerepe az idegen nyelvi kompetencia fejlesztésében, és a
komplex ismeretek elsajátításában

Robinson Erika Anna

4) „A játék. Az különös…”A szociális kompetencia fejlesztése, különös tekintettel a játékok személyiségformáló hatására
Bognárné Furuglyás Gabriella

Forrás: Educatio.hu


Vásárolt “Jó Gyakorlataink”

CMPC-vel támogatott 1:1 tanulási környezet – Deák Diák Általános Iskola

Projekt alapú tanulásszervezés – Deák Diák Általános Iskola

Tehetséggondozó program alulteljesítő tehetségesek fejlesztésére – ISZE

Saját profilunkra átdolgozott tehetséggondozó programunk


Iskolánk bemutatkozik a HunDidac kiállításon Budapesten

2011. szeptember 30 – október 1-jén szervezik meg a VI. Országos Interaktív Tábla Konferenciát és Módszertani Börzét, valamint a HunDidac 2011 Oktatási Szakkiállítást a budapesti Millenáris Park területén.

Ebben az évben az ország 60 iskolája kapott lehetőséget, hogy Jó Gyakorlatait bemutathassa a nagyközönségnek. Iskolánk az elmúlt évek innovációs munkája során kidolgozott 4 Jó Gyakorlatát fogja bemutatni. Szárszó Lajos, Tóhátiné Sólyom Gyöngyvér, Halács Mónika és Robinson Erika Anna kollégáink fényképekkel, gyermek-munkákkal, digitális anyagokkal népszerűsítik az érdeklődő intézmények számára.

*

Dunaújvárosi siker az innovatív tanárok seregszemléjén
A Dózsa György Általános Iskola tanítónője, Halács Mónika különdíjat kapott

Idén már harmadik alkalommal került megrendezésre az innovatív tanárok seregszemléje, a Partners in Learning Fórum (PIL-Fórum) Lillafüreden 2011. november 2-3-án, melynek házigazdája a Microsoft Magyarország és a Modern Iskola magazinvolt.

A kétnapos interaktív szakmai találkozón lehetőség nyílt

  • a tantárgyi oktatásban alkalmazott IKT-eszközök sokrétű alkalmazásának és az informatikával támogatott oktatás legjobb példáinak megismerésére,
  • tapasztalat- és véleménycserére,
  • az egymástól tanulás lehetőségére.

A fórum ötletbörze-kiállításán gyakorló pedagógusok önálló standokon mutatták be saját projektjeiket, tananyagaikat, korszerű oktatási módszereiket. A lillafüredi PIL-Fórumon a regionális fordulókból, a szakmai zsűri és a közönség értékelése alapján továbbjutó 10 pedagógus vehetett részt. A kiállító tanárok egyúttal egy verseny résztvevői is voltak.
A szakmai zsűri a közel 50 pályamunkából 3 díjazott és 2 különdíjas projektet emelt ki.
Egyik különdíjas pedagógus a Dózsa György Általános Iskola ifjú tanítónője, Halács Mónika volt, aki Szivárvány című projektjével indult a rangos megmérettetésen. A zsűri külön kiemelte pályamunkáját, melyben ügyesen ötvözte a korszerű oktatási módszereket az IKT adta lehetőségekkel, figyelve arra, hogy egyensúlyt teremtsen a manualitás és a virtuális világ, az ismeret és a képesség fejlesztés között.
Gratulálunk Halács Mónikának és büszkék vagyunk rá.
Dunaújváros, 2011. november 6.

Tóth Györgyné
mb.ig.

*